Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
BUSCH 53106 HO - TRABANT P601, ZELENKAVÝ
"Trabant P601 Limuzína, zelená/bílá střecha"
Jiný význam jména Trabant je společník nebo společník. Nemůže být vhodnější pojmenování pro „Trabi“, když uvážíte, jak dlouho musí vozidlo vydržet v NDR. P601, vyráběný v letech 1964 až 1990 v Sachsenring Automobilwerke Zwickau, byl třetím a největším modelem řady Trabant, jeho dvoudobý motor se vyráběl v továrně Barkas – do roku 1990 se v továrně ve Zwickau prodalo více než 2,5 milionu Trabisů.
Historie modelu začala v roce 1958 sériovou výrobou Trabantu P 50 (P = plast / 50 = 500 cm3 motoru o výkonu 17 k), po němž následovalo kombi P 50/1, P 60/2 se čtyřmi rychlostmi. převodovka a nakonec P 60 s 595 cm3 a 23 hp.
V roce 1964 se objevil model Trabant 601 s novější karoserií upravenou v tehdy moderním lichoběžníkovém stylu, ale technicky stále příbuzný s P 60.
Za 26 let výroby však došlo k různým změnám jako vylepšený brzdový systém, automatická spojka (Hycomat) a četná detailní vylepšení a varianty výbavy.