Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » MODELOVÁ ŽELEZNICE N » N - LOKOMOTIVY » N - PARNÍ » FLEISCHMANN 707088 N - PARNÍ LOKOMOTIVA typu Pt 2/3, K.Bay.Sts.B. DIGITÁL
FLEISCHMANN 707088 N - PARNÍ LOKOMOTIVA
typu Pt 2/3, K.Bay.Sts.B.
DIGITÁL
NOVINKA 2022
Parní lokomotiva typu Pt 2/3 Královských bavorských státních drah.
■ Model je z výroby vybaven trvale připájeným digitálním dekodérem
■ Černo-zelené lakování s ozdobnými pruhy
■ Zadní část kabiny řidiče s přechodovými dveřmi
■ Kovové pouzdro z tlakového odlitku
■ Četná volně stojící řídítka a samostatně připevněné díly
Mezi lehkými tankovými lokomotivami pro osobní dopravu byla nápadným fenoménem řada Pt 2/3. Jeho štíhlý kotel, velká vzdálenost mezi pojezdovou nápravou a spřaženými koly (4000 mm!) a poměrně velká kabina řidiče jsou jeho typickými znaky. Kromě toho byly v zadní části lokomotivy zabudovány dveře, kterými topič vstupoval do vlaku, aby převzal povinnosti průvodčího. Bavorská státní dráha uvedla první lokomotivy do provozu v roce 1909 a poslední v roce 1916. Všechny stroje dodal Krauss v Mnichově (typ 1 B h2, maximální rychlost 65 km/h).