Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-STAVBY » STAVBY DRÁŽNÍ » HRADLA a DRÁŽNÍ DOMKY » KB MODEL 5009 HO - Závorářské stanoviště 112/H
KB MODEL 5009 HO - Závorářské stanoviště 112/H
UPGRADE 2017!
Přesnou technoligií laser cut zpracovaný model strážního domku podle "Obecný typový list 112/h" C.a K. rakouské státní dráhy „Budovy pro umístění hlídačských služeben“. Budova byla situována tak, že dveře byly vždy umístěny na závětrné straně, bylo možno stavět i zrcadlově převrácené podle osy x-x. Budova stála vždy plnou štítovou stranou (bez okna) ke kolejím.
Mezi Olomoucí a Novou ulicí bylo již v počátcích provozu dráhy situováno mnoho železničních přejezdů, které si vynutily osazení závorářskými stanovišti. Při přestavbě silnice v roce 1905 byl strážní domek postaven jako náhrada za zbořený starý, a to jako typová stavba c.k. státních drah, kterou bylo možno spatřit i na jiných tratích. Ke zbourání tohoto a dalších strážních domků této trati došlo koncem sedmdesátých let minulého století, kdy se odstranily závory a osadilo přejezdové zařízení VÚD.
Návod ke stavbě tohoto modelu "Ke stažení".