S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Co jsou cookies? Cookies jsou krátké textové informace, které jsou uloženy ve Vašem prohlížeči. Tyto informace běžně používají všechny webové stránky a jejich procházením dochází k ukládání cookies. Pomocí partnerských skriptů, které mohou stránky používat (například Google analytics
Jak lze nastavit práci webu s cookies? Přestože doporučujeme povolit používání všech typů cookies, práci webu s nimi můžete nastavit dle vlastních preferencí pomocí checkboxů zobrazených níže. Po odsouhlasení nastavení práce s cookies můžete změnit své rozhodnutí smazáním či editací cookies přímo v nastavení Vašeho prohlížeče. Podrobnější informace k promazání cookies najdete v nápovědě Vašeho prohlížeče.
Nutné (13)
Preferenční (1)
Statistické (15)
Marketingové (14)
Neklasifikované (7)
Tyto informace jsou nezbytné ke správnému chodu webové stránky jako například vkládání zboží do košíku, uložení vyplněných údajů nebo přihlášení do zákaznické sekce. Tyto cookies umožní přizpůsobit chování nebo vzhled stránky dle Vašich potřeb, například volba jazyka. Díky těmto cookies mohou majitelé i developeři webu více porozumět chování uživatelů a vyvijet stránku tak, aby byla co nejvíce prozákaznická. Tedy abyste co nejrychleji našli hledané zboží nebo co nejsnáze dokončili jeho nákup. Tyto informace umožní personalizovat zobrazení nabídek přímo pro Vás díky historické zkušenosti procházení dřívějších stránek a nabídek. Tyto cookies prozatím nebyly roztříděny do vlastní kategorie.
Jméno
Účel
Vypršení
show_cookie_message
Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty
1 rok
__zlcmid
Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu.
1 rok
__cfruid
Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek.
relace
_auth
Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka.
MTB E499 0015 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 0015 " BOBINA ", ČSD DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2023 DIGITÁL ZVUK (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.0015 Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první traťová el. lokomotiva s využitím licenčních prvků švýcarských firem. V letech 1953-58 bylo
MTB E499 071 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 071 " BOBINA ", ČSD NOVINKA 2024 ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.0071 Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první traťová el. lokomotiva s využitím licenčních prvků švýcarských firem. V letech 1953-58 bylo vyrobeno 100ks pro ČSD. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobni dopravu.
MTB E499 071 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 071 " BOBINA ", ČSD ZVUK JACEK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 DIGITÁL ZVUK (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.0071 Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první traťová el. lokomotiva s využitím licenčních prvků švýcarských firem. V letech
MTB E499 1047 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 1047 " BOBINA ", ČSD NOVINKA 2024 ČSD E499.1047 Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro
MTB ČD 810 423 HO - MOTOROVÝ VŮZ 810 423, ČD ČD 810 423 NOVINKA 2024 Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou
MTB 141 046 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA " BOBINA ", ČD *** NOVINKA 2024 *** Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 -Bobina- s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3.
MTB 753 390 HO - DIESEL. LOK. "BREJLOVEC", ČD NOVINKA 2024 MTB ČD 753 390 Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. K
MTB Bt 374 HO - OSOBNÍ VŮZ Bt 374, ČD NOVINKA 2024 ČD Bt 374 Model osobního vozu dřivejší řady Bt (dříve Bai) , v nátěru ČSD cca 1995-2015. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je
MTB ČSD T478 1002 HO - DIESELOVÁ LOK. "BERTA" OVĚŘOVACÍ SERIE, ČSD ZVUK JACEK NOVINKA 2024 "BARDOTKA" ČSD T478 1002 DIGITÁL ZVUK JACEK MODEL "DEKODÉR MS" (verze bez tlumiče) (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA NOVINKA 2024 ČSD T478.1002 Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle
MTB ČSD T478 1001 HO - DIESELOVÁ LOK. "BERTA" OVĚŘOVACÍ SERIE, ČSD NOVINKA 2024 "BARDOTKA" ČSD T478 1001 NOVINKA 2024 ČSD T478.1001 Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním mohutným setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením
MTB ČSD T478 1002 HO - DIESELOVÁ LOK. "BERTA" OVĚŘOVACÍ SERIE, ČSD NOVINKA 2024 "BARDOTKA" ČSD T478 1002 NOVINKA 2024 ČSD T478.1002 Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště
MTB ČSD T678 017 TT - DIESELOVÁ LOK. T678 "POMERANČ", ČSD DIGITÁL ZVUK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2023 DEKODÉR MS480 16Bit (ovládání samostatně čelního reflektoru,kabiny) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA NOVINKA 2023 ČSD T678.017 Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a
MTB ČD 014 001 HO - MOTOROVÝ VŮZ 814+014 + 814 "REGIONOVA", ČD NOVINKA 2024 ČD 814+014+814 ČD 814-014-814 Motorové jednotky řady 814/914 jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí vozů ř 810 (ex M152.0) a spojením s přípojným vozem původní řady 010 . Sériová přestavba probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových
MTB 810 133 TT - MOTOROVÝ VŮZ 810 133, ČD NOVINKA 2024 ČSD 810 133 Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou
MTB Btax312 TT - PŘÍPOJNÝ VŮZ Btax312, ČD NOVINKA 2024 ČD Btax780 Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má
MTB Btax780 TT - PŘÍPOJNÝ VŮZ Btax780, ČD NOVINKA 2024 ČD Btax780 Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má
MTB M296 1034 HO - MOTOROVÝ VŮZ M 296.1034, ČSD NOVINKA 2024 ČSD M296.1034 Model motorového vozu řad M296.1 ve nátěru cca r.1980-90 pro vnitrostátní provoz. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s
MTB M296 1023 HO - MOTOROVÝ VŮZ M 296.1023, ČSD NOVINKA 2024 ČSD M296.1023 Model motorového vozu řad M296.1 ve nátěru cca r.1980-90 pro vnitrostátní provoz. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s
MTB ČD Hadgs HO - SET NÁKLADNÍCH VOZŮ 2Ks, ČD CARGO ČD Hadgs ČD Cargo Hadgs, set 2ks Vůz řady Hadgs je krytý víceúčelový čtyřnápravový vůz s kovovou kostrou skříně , určený pro přepravu kusového zboží a obilovin. Pro obilovny jsou připraveny násypné klapky ve střeše a podlaze vozu. Vozy byly vyráběny v letech 1974 až 1976 ve Vagónce n.p. Česká Lípa pro tehdejší ČSD. V době výroby byly ještě
MTB 754 018 HO - DIESEL. LOK. "BREJLOVEC", ČD NOVINKA 2024 MTB ČSD 754 018 Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha
MTB E499 005 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 005 " BOBINA ", ČSD DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024/podzim DIGITÁL ZVUK (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.005 Elektrická lokomotiva E499.0 v nátěru muzejního exponátu LD Spišská Nová Ves. Loko byla vyvinuta v Škoda Plzeň ,v letech 1953-58 bylo vyrobeno 100ks pro ČSD.
MTB E499 005 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 005 " BOBINA ", ČSD NOVINKA 2024/podzim ČSD E499.005 Elektrická lokomotiva E499.0 v nátěru muzejního exponátu LD Spišská Nová Ves. Loko byla vyvinuta v Škoda Plzeň ,v letech 1953-58 bylo vyrobeno 100ks pro ČSD. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobni dopravu. V 90.letech přešly pod ČD a ŽSR , některé odprodány dopravcům.
MTB 750 202 HO - DIESEL. LOK. "BREJLOVEC", KDS Kladenská dopravní a strojní s.r.o. ! NOVINKA 2024 ! MTB ČD 750 202 Diesel-elektrická lokomotiva řady 750 . Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena
MTB T678 006 HO - DIESEL. LOK. "POMERANČ", ČSD NOVINKA 2024 MTB ČSD T678 006 H0 ČSD T678 006 Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0 v letech 1961 až 1965 . Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově
MTB ČD 714 219 HO - DIESEL LOK. 714 " VESELÁ KRÁVA", ČD NOVINKA 2024 Předloha lokomotivy řady 714 byla vyráběna v ČKD Praha v počtu 60ks. Vznikla kompletní rekonstrukcí vyřazených T466.0 (735), které byly v zachovalém stavu a použil se rám včetně podvozků. Nové kapotování a pohon dvěma dieselgenerátory v moduláním zabudování měly za cíl usnadnění oprav a efektivní využití na lehkou traťovou