Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-VAGÓNY » HO-NÁKLADNÍ » UZAVŘENÉ » MTB ČSD Taes HO - SET NÁKLADNÍCH VOZŮ Taes 2Ks, ČSD
MTB ČSD Taes HO - SET NÁKLADNÍCH VOZŮ Taes 2Ks, ČSD
Nákladní vůz pro přepravu kusového zboží s odsuvnou střechou. Dodávky zahájeny jako řada Zaz. Vozy od roku 1968 při opravách postupně přeznačovány na Taes,od roku 1981 přeznačovány na Has. V 90. letech minulého století postupně přeznačeny na řadu Taes. K 31.12.1989 měly ČSD ve stavu 4125 vozů. Rušení probíhalo od konce 80. let minulého století. V roce 2001 schváleny úpravy pro provozování v mezinárodním režimu "s". Rekonstruované vozy mají režim 31 a typové označení 136.0. Použitý typ podvozku je 26-2.8 s provedenými úpravami označený jako typ 9-867.0.
Na model jsou dosazena všechna madla žebříky a čelní plošiny.Ostatní doplňky - kotvy, čelní schůdky, kolo ruční brzdy a armatury na pojezd - jsou dodány v příslušenství.
Epocha | IV. |
Délka | 189 mm |
Hmotnost | 84 g |
Min. poloměr oblouku | 360 mm |
Osvětlení | ne |
Digital | ne |
Spřáhlo | šachta dle NEM (standardně spřáhlo PIKO |