S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová




PPL - NAD 4000,-Kč

!!!ZDARMA!!!

Otevírací doba:

Po  12.00-18.00

Út   zavřeno

St   9.00-17.00

Čt   9.00-18.00

Pá   9.00-15.00

 

 

 

 

 

http://www.cdmuzeum.cz/images/cdmuzeum/logo-muzeum.png

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena Kč 899,00 (35,96 EUR)
skladem
naše cena Kč 859,00 (34,36 EUR)
skladem
naše cena Kč 449,00 (17,96 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena Kč 229,00 (9,16 EUR)
skladem
naše cena Kč 4 649,00 (185,96 EUR)
skladem
naše cena Kč 399,00 (15,96 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3MAŠINKA 2018MAŠINKA 2018 VŠICHNI JSTE SRDEČNĚ ZVÁNI NA NEJVĚTŠÍ VÝSTAVU MODELOVÉ ŽELEZNICE V ČESKÉ...

» REKLAMACE

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Prodávající se zavazuje,že bude o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu a právním řádem platným v ČR.

DÁLE VIZ OBCHODNÍ PODMÍNKY.

OWE3NmV