S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová




PPL - NAD 4000,-Kč

!!!ZDARMA!!!

Otevírací doba:

Po  12.00-18.00

Út   zavřeno

St   9.00-17.00

Čt   9.00-18.00

Pá   9.00-15.00

 

 

http://www.cdmuzeum.cz/images/cdmuzeum/logo-muzeum.png

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena Kč 499,00 (19,46 EUR)
skladem
naše cena Kč 499,00 (19,46 EUR)
skladem
naše cena Kč 3 299,00 (128,66 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena Kč 1 329,00 (51,83 EUR)
skladem
naše cena Kč 379,00 (14,78 EUR)
skladem
naše cena Kč 3 999,00 (155,96 EUR)
skladem

» REKLAMACE

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Prodávající se zavazuje,že bude o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu a právním řádem platným v ČR.

DÁLE VIZ OBCHODNÍ PODMÍNKY.

 

MTg4Y