S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » HO-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » A.C.M.E. 60566 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "TRAXX" 388 001-1, ČD Cargo


        

A.C.M.E. 60566 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "TRAXX" 388 001-1, ČD Cargo

novinka

skladem

 

Skladem: 0 ks
Číslo produktu: ACME60566
VÝROBCE: A.C.M.E.
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.6
ŽEL.SPRÁVA: ČD
DIGITÁLNÍ PŘÍPRAVA: MTC 21pin
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 217 mm
DIGITÁL: NE
bez DPH : 5 288,43 Kč
s DPH (21 %):
6 399,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

A.C.M.E. 60566 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "TRAXX" 388 001-1, ČD Cargo

NOVINKA 2022/KVĚTEN

TRAXX AC3 (Last Mile)

Na úspěšný typ TRAXX AC2 navázalo v roce 2011 představení nové verze TRAXX AC3 Last Mile s inovovaným designem. Tyto dvoufrekvenční lokomotivy (15 kV 16,7 Hz a 25 kV 50 Hz AC) si zachovaly základní parametry TRAXXů druhé generace (jmenovitý výkon 5600 kW, tažná síla 300 kN) a nabízejí maximální rychlost dle požadavků zákazníka od 140 do 200 km/h). Novinkou je pomocný spalovací motor, který lokomotivě dodává výkon 180 kW na obvodu kol a tažnou sílu 300 kN při maximální rychlosti 50 km/h. Lokomotivy s tímto pomocným motorem tak umožňují přístavbu souprav na neelektrizovaných koncových úsecích tras nákladních vlaků, odtud vzniklo označení Last Mile (resp. plné označení TRAXX AC3 LM). Nabízena je samozřejmě i verze bez pomocného motoru s prostým označením TRAXX AC3. Vyvinuta byla i stejnosměrná verze (3 kV DC) s pomocným spalovacím motorem (DC LM). Pro testovací účely jezdí lokomotivy s německým označením 188 001 a 188 002. Jedná se o MS verze (Multisystem) a jsou také vybaveny modulem LastMile. Prozatím probíhá testování.[2]

Pro účely testů byly nejdříve v letech 2011-2012 vyrobeny tři lokomotivy ve verzi TRAXX F160 AC3 LM (tedy nákladní verze pro rychlost 160 km/h s pomocným spalovacím motorem), které byly zaaregistrovány v Německu jako řada 187 (konkrétně šlo tedy o stroje 187 001, 187 002 a 187 003). Tyto lokomotivy byly později prodány společnosti Railpool.[2] Přímo pro tuto leasingovou společnost bylo v letech 2012-2013 vyrobeno pět stejných lokomotiv (ev. č. 004 až 008), celkem jich tedy Railpool vlastní osm (stav v roce 2015).[30] Pokračováním řady byla v roce 2014 výroba strojů 187 009 a 187 010, které sice mají nátěr Deutsche Bahn, ale jednalo se o demonstrační lokomotivy výrobce s určením pro případný prodej.[31] V roce 2013 si pak další čtyři kusy F160 AC3 LM objednal Akiem, do konce roku odebral první dva kusy, které jsou rovněž registrovány v Německu (187 011 a 187 012).[32] V lednu 2015 pak byl dodán první stroj F160 AC3 LM registrovaný mimo Německo: jde o lokomotivu se švýcarským číslem 487 001 pro dopravce Swiss Rail Traffic.[33]

V roce 2014 pak byla zahájena výroba lokomotiv AC3 bez pomocného spalovacího motoru na základě rámcové smlouvy, která byla uzavřena na dodávku 450 kusů pro společnosti ze skupiny Deutsche Bahn s cílem nahradit v letech 2015 až 2023 starší lokomotivy německých řad 139, 140, 151 a 155.[34] Jedná se především o lokomotivy typu TRAXX F160 AC3 pro DB Schenker Rail. Tato společnost si v roce 2013 objednala 110 kusů těchto lokomotiv, které nesou označení 187.1 (v roce 2014 byly dodány první dvě lokomotivy 187 101 a 187 102).[35] Dále byla zahájena výroba 20kusové série verze TRAXX P160 AC3 pro DB Regio (německá řada 147), z níž byl první kus 147 001 dodán v závěru roku 2014.[36]

Stroje TRAXX MS3 jsou v ČR označeny jako řada 388 a sérii 10 kusů má provozovat ČD Cargo,

dva stroje od roku 2021 také Regiojet.

ČÍSLO PRODUKTU: ACME60566
VÝROBCE: A.C.M.E.
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.6
ŽEL.SPRÁVA: ČD CARGO
DIGITÁLNÍ PŘÍPRAVA: MTC 21PIN
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 217 mm
NjI4MmI4N