S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
MODEL SCENE 99004 - PLÁNY KOLEJIŠT IV , MILAN FERDIÁN MILAN FERDIÁN Autor a publicista, jehož jméno se v průběhu uplynulých desetiletí zařadilo po bok klasiků české a slovenské literatury pro
MTB ČD 771 194 TT - DIESEL LOK. "ČMELÁK", ŽSR NOVINKA 2020 ŽSR 771 194 Diesel-elektric lokomotiva řady 771 (ex. T669.1). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle
MTB ČD 770 058 TT - DIESEL LOK. "ČMELÁK", ŽSR NOVINKA 2020 ŽSR 770 058 Diesel-elektric lokomotiva řady 771 (ex. T669.1). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle
MTB ČD 850 029 TT - MOTORÁK " KROKODÝL,PONORK ", ČD ČD 850 029 NOVINKA 2020/21 ČD 850 029 Model motorového vozu řad 850 a 851 (ex M286.0/1). Model je vybavena rozhraním Plux16, motor se
MTB UNIPETOL 740 546 TT - UNI 740 546 " UNIPETROL DOPRAVA " DIGITÁL ZVUK UNI 740 546 DIGITÁL ZVUK JACEK MODELY VELKÉ REPRO UMÍSTĚNO V ČÁSTI ZÁVAŽÍ (ČISTÝ ZVUK) SAMOSTATNĚ HORNÍ REFLEKTOR F2
MTB ČD 771 069 TT - DIESEL LOK. "ČMELÁK", ČD NOVINKA 2020 ČD 771 069 Diesel-elektric lokomotiva řady 771 (ex. T669.1). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru
MTB ČSD T466 2094 TT - DIESEL LOK."KOCOUR", ČSD ČSD T466 2094 Diesel-elektric lokomotiva řady 742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru
PIKO 47010 TT - SET NÁKLADNÍ VLAK BR 130 "REGULIN", DR BR 130 DR se dvěma vagóny na cement a dvěma kontejnerovými vozy DR v Ep. IV (SET NEOBSAHUJE KOLEJE) VÝROBCE: PIKO MĚŘÍTKO: TT EPOCHA: Ep.4
MTB 740 871 TT - DEZA 740 546 " DEZA ", ČD NOVINKA 2020 Diesel-elektric lokomotiva řady 740 (ex. T448.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,
MTB ČSD T458 1149 TT - DIESELOVÁ LOKOMOTIVA T458 1149, ČSD **NOVINKA 2020 ** Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, jako větší a težší verze lokomotivy T435. Byla určena pro export do SSSR,