Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-ÚZKOROZCHODNÁ ŽELEZNICE » ÚZKOROZ. ŽEL.- LOKOMOTIVY » BUSCH 12116 HOf - DIESELOVÁ ÚZKOROZCHODNÁ LOKOMOTIVA TYP " Gmeinder 15/18 "
BUSCH 12116 HOf - DIESELOVÁ ÚZKOROZCHODNÁ LOKOMOTIVA TYP " Gmeinder 15/18 "
S OSVĚTLENÍM
Informace o produktu "Dieselová lokomotiva» Gmeinder 15/18 «"
Uspořádání kol B. Délka: přibližně 35 mm.
Dieselová lokomotiva Gmeinder 15/18 Lokomotiva lehkého typu odpovídá typu, který byl na tomto konstrukčním principu vyroben badenskou společností Gmeinder z poloviny dvacátých let. Lokomotiva se vyráběla ve velkých počtech až do padesátých let minulého století a kvůli své robustnosti se některé z nich používají dodnes. Prototyp lehké železniční lokomotivy se jmenuje »Gmeinder 15/18« (trvalý výkon 15 HP / krátkodobý výkon 18 HP) podle výkonu a je poháněn vznětovým motorem s třístupňovou převodovkou a řetězovým pohonem na maximální rychlost 12 km / h. Šířka stopy je 600 mm. Malé lokomotivy jsou poháněny 3pólovým přesným mikromotorem s redukcí převodů pro prototypický pomalý pojezd a silnou tažnou sílu. Integrovaný magnet zvyšuje tlak lokomotivy na úzkorozchodné koleje s kovovým proužkem, čímž zajišťuje bezpečný sběr spotřebu energie z kolejí a plynulý pomalý pojezd. Lokomotivy mají na zadní straně kabiny strojvedoucího čep pro realistické sestavení vlaku a magnetickou spojku pro provoz s nákladními vozy a vozy z řady důlních železnic Busch.
Stejně jako v originálu může lokomotiva lehké kolejové jízdy jezdit po nejmenších poloměrech koleje (až 100 mm).
Díky svému kompaktnímu designu a malému půdorysu jej lze také velmi dobře použít k navrhování dioramat a k doplnění stávajícího uspořádání modelové železnice.