Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » TT-LOKOMOTIVY » PARNÍ » BUSCH 30001 TT - PARNÍ LOKOMOTIVA BR BR 56 163, DR DIGITÁL ZVUK KOUŘOVÝ GENERÁTOR
BUSCH 30001 TT - PARNÍ LOKOMOTIVA BR BR 56 163, DR
DIGITÁL ZVUK
KOUŘOVÝ GENERÁTOR
*tříválcový motor G8.3*
NOVINKA 2025
Parní lokomotiva BR 56 163
Pruský G8.3 (digitální)
Epocha 3
Tato lokomotiva byla poprvé vyrobena v roce 1920 jako „Frankfurt 5903“ v Henschel & Sohn v Kasselu. Po mnoha misích v severním Německu byla v roce 1947 převedena do Reichsbahndirektion (Rbd) Dresden. Po 12 letech provozu byl v roce 1959 vyřazen z provozu a použit jako dárce náhradních dílů.
Informace o modelu:
Zcela nový vývoj pozornost k detailu
Přesné konstrukce
Bezvadné technické provedení
Nově vyvinutý dekodér Lenz pro analogové a digitální použití
Včetně zvuku a reproduktoru
Minimální vzdálenost lokomotiva-tendr 1,7 mm
Nejjemnější ráfky s výškou pouhých 0,7 mm
osvětlení kabiny a motoru
Integrovaný generátor kouře
Volně stojící kabely, madla a posunovací schůdky
Informace o modelu: původ a design
Lokomotivy řad 56.1 a 56.20 byly původně vývojem pruských G12 (později řada 58). Zpočátku byl trojitý motor použit pro vývoj BR 56.1 (pruský G8.3). S pouhými něco málo přes 80 lokomotivami nebyla tato realizace ještě nejlepší variantou. Po přestavbě na dvoumotorový motor byl nově vyvinutý BR 56.20 (pruský G8.2) přesvědčivý. Měl uspořádání náprav 1'D, což znamená: jednu pojezdovou nápravu vpředu a čtyři spřažená kola.
Technické údaj:
Lokomotivy této řady dosahovaly maximální rychlosti 65 km/h a měly průměr hnacího kola 1400 mm. Pozdější úpravy umožňovaly rychlost až 75 km/h, což umožnilo jejich použití pro lehčí osobní vlakové spoje.
Rozmístění a umístění:
Lokomotivy řad 56.1 a 56.20 byly v provozu nejen po celém Německu. Během válečného chaosu někteří z nich odcestovali do Lotyšska a byli tam částečně umístěni. Rozdělení na dva německé státy také přineslo obě série na příslušné železnice. Deutsche Bundesbahn však převzala podstatně méně lokomotiv než Deutsche Reichsbahn na východě. Po mnoha letech provozu byly v 50. letech vyřazeny první lokomotivy řady 56.1. Poslední starší dámy řady 56.20 vydržely krátce před přidělením nových čísel EDP v roce 1970. Na papíře byla překreslena i hrstka lokomotiv. bezpečnost produktu Zmenšený a věrný originální malý model pro dospělé modeláře a sběratele.