S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » TT-LOKOMOTIVY » PARNÍ » BUSCH 30003 TT - PARNÍ LOKOMOTIVA BR 56 2001, DR DIGITÁL ZVUK KOUŘOVÝ GENERÁTOR


        

BUSCH 30003 TT - PARNÍ LOKOMOTIVA BR 56 2001, DR DIGITÁL ZVUK KOUŘOVÝ GENERÁTOR

novinka

skladem

 

Skladem: 0 ks
Číslo produktu: BU30003
VÝROBCE: BUSCH
MĚŘÍTKO: TT
EPOCHA: Ep.3
ŽEL.SPRÁVA: DR
OSVĚTLENÍ: ANO
DÉLKA: 147 mm
DIGITÁL: ANO, ZVUK + PÁRA
bez DPH : 8 346,28 Kč
s DPH (21 %):
10 099,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

BUSCH 30003 TT - PARNÍ LOKOMOTIVA BR 56 2001, DR

DIGITÁL ZVUK

KOUŘOVÝ GENERÁTOR

*dvouválcový motor G8.2*

NOVINKA 2025

Parní lokomotiva BR 56 2001

Pruský dvouválcový motor G8.2 (digitální)

Epocha 3

56 2001 byl prvním strojem této řady, který se dostal do sériové výroby a jedním z posledních dvou strojů, které byly vyřazeny. Od roku 1961 patřila lokomotiva Reichsbahndirektion (Rbd) Erfurt, Bahnbetriebswerk (Bw) Vacha.

Informace o modelu:

Zcela nový vývoj pozornost k detailu

Přesné konstrukce

Bezvadné technické provedení

Nově vyvinutý dekodér Lenz pro analogové a digitální použití

Včetně zvuku a reproduktoru

Minimální vzdálenost lokomotiva-tendr 1,7 mm

Nejjemnější ráfky s výškou pouhých 0,7 mm

osvětlení kabiny a motoru

Integrovaný generátor kouře

Volně stojící kabely, madla a posunovací schůdky

Informace o modelu: původ a design

Lokomotivy řad 56.1 a 56.20 byly původně vývojem pruských G12 (později řada 58). Zpočátku byl trojitý motor použit pro vývoj BR 56.1 (pruský G8.3). S pouhými něco málo přes 80 lokomotivami nebyla tato realizace ještě nejlepší variantou. Po přestavbě na dvoumotorový motor byl nově vyvinutý BR 56.20 (pruský G8.2) přesvědčivý. Měl uspořádání náprav 1'D, což znamená: jednu pojezdovou nápravu vpředu a čtyři spřažená kola.

Technické údaje:

Lokomotivy této řady dosahovaly maximální rychlosti 65 km/h a měly průměr hnacího kola 1400 mm. Pozdější úpravy umožňovaly rychlost až 75 km/h, což umožnilo jejich použití pro lehčí osobní vlakové spoje.

Rozmístění a umístění:

Lokomotivy řad 56.1 a 56.20 byly v provozu nejen po celém Německu. Během válečného chaosu někteří z nich odcestovali do Lotyšska a byli tam částečně umístěni. Rozdělení na dva německé státy také přineslo obě série na příslušné železnice. Deutsche Bundesbahn však převzala podstatně méně lokomotiv než Deutsche Reichsbahn na východě. Po mnoha letech provozu byly v 50. letech vyřazeny první lokomotivy řady 56.1. Poslední starší dámy řady 56.20 vydržely krátce před přidělením nových čísel EDP v roce 1970. Na papíře byla překreslena i hrstka lokomotiv. bezpečnost produktu Zmenšený a věrný originální malý model pro dospělé modeláře a sběratele.

OTg3YW