S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » HO-LOKOMOTIVY » PARNÍ » ESU 31103 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T16 8158 Essen, KPEV DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO


        

ESU 31103 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T16 8158 Essen, KPEV DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO

novinka

skladem

 

Skladem: 1 ks
Číslo produktu: ESU31103
VÝROBCE: ESU
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.1
ŽEL.SPRÁVA: KPEV
DÉLKA: 146 mm
DIGITÁL: ANO, ZVUK + DYNAMICKÁ PÁRA +SPŘÁHLO
MINIMÁLNÍ RADIUS: 420 mm
bez DPH : 13 222,31 Kč
s DPH (21 %):
15 999,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

ESU 31103 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T16 8158 Essen, KPEV

DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO

DYNAMICKÝ KOUŘ

digitální spřáhlo

NOVINKA 2025

https://www.svetnakolejich.cz/fotky27889/fotos/_vyrp12_6439KPEV.jpg

T16.1 je první parní lokomotiva ESU.

Jemně detailní model je vyroben převážně z kovu a má řadu samostatně aplikovaných detailů.

Je samozřejmé, že podrobně rozepíšeme všechny jemnější rozdíly podle prototypu.

Precizně zpracovaná kola s tenkými paprsky sama o sobě upoutají pozornost.

Model představuje lokomotivu s opotřebenými ráfky kol; proto jsme mohli realizovat prototypové rozestupy mezi nápravami.

Je zde tedy dostatek místa pro okolky, které zajišťují bezpečný chod jak u dvoukolejnicových, tak tříkolejnicových systémů.

Abychom minimalizovali jakékoli rozměrové kompromisy podvozku, garantujeme vynikající výkon a jízdní vlastnosti na poloměrech 420 mm a větších.

Vzhledem k tomu, že tyto lokomotivy byly nasazeny v místní nákladní dopravě i pro posun, jsou modely vybaveny

na obou koncích digitálním spřáhlem v hřídeli NEM.

Vhodné smyčkové a hákové spojky s nemagnetickou smyčkou jsou dodávány s modelem.

DYNAMICKÝ KOUŘ:

Synchronizovaná emise kouře z komínu je samozřejmě řízena buď snímačem nápravy, nebo vnitřní elektronikou dekodéru LokSound.

Přirozeně jsme pečlivě poslouchali prototyp, abychom co nejpřesněji replikovali zvuk.

Můžete tak akusticky simulovat Riggenbachovu protitlakou brzdu při sjezdu aktivací funkčním tlačítkem.

Zvuky z různých vzduchových a napájecích čerpadel se lišily.

V posunovacím režimu budou zapnuty pravé spodní lucerny, stejně jako to bylo běžnou praxí u prototypu.

Třetí světlomet lze zapínat samostatně, aby bylo možné zobrazit signál Zg7 označující zvláštní vlak jedoucí v opačném směru.

Poprvé jsou svítilny namontovány jako samostatné díly (pokud jsou prototypové) v sériové výrobě.

Kdykoli hasič lopatou hází uhlím (samozřejmě akusticky), topeniště se jemně rozzáří.

MTBkNDNm