Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » PARNÍ » ESU 31103 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T16 8158 Essen, KPEV DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO
ESU 31103 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T16 8158 Essen, KPEV
DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO
DYNAMICKÝ KOUŘ
digitální spřáhlo
NOVINKA 2025
T16.1 je první parní lokomotiva ESU.
Jemně detailní model je vyroben převážně z kovu a má řadu samostatně aplikovaných detailů.
Je samozřejmé, že podrobně rozepíšeme všechny jemnější rozdíly podle prototypu.
Precizně zpracovaná kola s tenkými paprsky sama o sobě upoutají pozornost.
Model představuje lokomotivu s opotřebenými ráfky kol; proto jsme mohli realizovat prototypové rozestupy mezi nápravami.
Je zde tedy dostatek místa pro okolky, které zajišťují bezpečný chod jak u dvoukolejnicových, tak tříkolejnicových systémů.
Abychom minimalizovali jakékoli rozměrové kompromisy podvozku, garantujeme vynikající výkon a jízdní vlastnosti na poloměrech 420 mm a větších.
Vzhledem k tomu, že tyto lokomotivy byly nasazeny v místní nákladní dopravě i pro posun, jsou modely vybaveny
na obou koncích digitálním spřáhlem v hřídeli NEM.
Vhodné smyčkové a hákové spojky s nemagnetickou smyčkou jsou dodávány s modelem.
DYNAMICKÝ KOUŘ:
Synchronizovaná emise kouře z komínu je samozřejmě řízena buď snímačem nápravy, nebo vnitřní elektronikou dekodéru LokSound.
Přirozeně jsme pečlivě poslouchali prototyp, abychom co nejpřesněji replikovali zvuk.
Můžete tak akusticky simulovat Riggenbachovu protitlakou brzdu při sjezdu aktivací funkčním tlačítkem.
Zvuky z různých vzduchových a napájecích čerpadel se lišily.
V posunovacím režimu budou zapnuty pravé spodní lucerny, stejně jako to bylo běžnou praxí u prototypu.
Třetí světlomet lze zapínat samostatně, aby bylo možné zobrazit signál Zg7 označující zvláštní vlak jedoucí v opačném směru.
Poprvé jsou svítilny namontovány jako samostatné díly (pokud jsou prototypové) v sériové výrobě.
Kdykoli hasič lopatou hází uhlím (samozřejmě akusticky), topeniště se jemně rozzáří.