S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » HO-LOKOMOTIVY » PARNÍ » ESU 31182 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T18, KPEV DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO


        

ESU 31182 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T18, KPEV DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO

novinka

skladem

 

Skladem: 0 ks
Číslo produktu: ESU31182
VÝROBCE: ESU
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.1
ŽEL.SPRÁVA: KPEV
DÉLKA: 170 mm
DIGITÁL: ANO, ZVUK + DYNAMICKÁ PÁRA +SPŘÁHLO
MINIMÁLNÍ RADIUS: 360 mm
bez DPH : 13 222,31 Kč
s DPH (21 %):
15 999,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

ESU 31182 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA T18, KPEV DIGITÁL ZVUK

DIGITÁL ZVUK

DYNAMICKÝ KOUŘ Z KOMÍNU I VÁLCŮ !!

digitální spřáhlo

https://www.svetnakolejich.cz/fotky27889/fotos/_vyrp12_6439KPEV.jpg

Na fotografiích jistě můžete vidět, že naše T18 (BR78.0-5)  má různé lucerny, napájecí čerpadla, vedení kabelů, střechy kabin a boxy na uhlí v závislosti na době.

Čeho si na obrázcích možná hned nevšimnete, je válcová pára, nová funkce pro parní lokomotivy ESU.

V modelu k tomu došlo při vyfukování kondenzátu.

Protože pára z válce nevytéká v každé jízdní situaci ani s originálem, chová se podle toho i náš model H0.

Tuto funkci si samozřejmě můžete nastavit dle svého přání, jak jste u ESU zvyklí.

Kouř viditelný na fotce se mimochodem nemusel zvýraznit pomocí programu na úpravu obrázků.

Modely dodáváme i s digitálně dálkově ovládanými spřáhlami.

Ty fungují s univerzální spojkou ESU 41000, ale také s krátkou spojkou Märklin® a

komerčně dostupnými konzolovými spojkami.

Jak víte z jiných trakčních vozidel ESU, mnoho prototypových funkcí osvětlení lze přepínat.

Obvykle tedy manévrujete pouze s jedinou čelovkou na obou koncích.

Ve tmě podporuje podvozek a osvětlení kabiny personál H0 při práci.

Hluboko uvnitř kovového rámu výkonný motor se zvonovou kotvou spolupracuje se setrvačníkem a

díky dekodéru LokSound 5 zajišťuje plynulé jízdní vlastnosti a prototypovou tažnou sílu.

Sejmutím nebo nasazením stěrače a stisknutím spínače v podlaze lokomotivy

lze přepínat mezi dvou- a středovodičovým provozem.

M2YzM2YxZm