Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » PARNÍ » ESU 31183 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA BR 78, DRG DIGITÁL ZVUK KOUŘ SPŘÁHLO
ESU 31183 H0 - PARNÍ LOKOMOTIVA BR 78, DRG
DIGITÁL ZVUK KOUŘ
NOVINKA 2025
DYNAMICKÝ KOUŘ Z KOMÍNU I VÁLCŮ !!
digitální spřáhlo
Na fotografiích jistě můžete vidět, že naše T18 (BR78.0-5) má různé lucerny, napájecí čerpadla, vedení kabelů, střechy kabin a boxy na uhlí v závislosti na době.
Čeho si na obrázcích možná hned nevšimnete, je válcová pára, nová funkce pro parní lokomotivy ESU.
V modelu k tomu došlo při vyfukování kondenzátu.
Protože pára z válce nevytéká v každé jízdní situaci ani s originálem, chová se podle toho i náš model H0.
Tuto funkci si samozřejmě můžete nastavit dle svého přání, jak jste u ESU zvyklí.
Kouř viditelný na fotce se mimochodem nemusel zvýraznit pomocí programu na úpravu obrázků.
Modely dodáváme i s digitálně dálkově ovládanými spřáhlami.
Ty fungují s univerzální spojkou ESU 41000, ale také s krátkou spojkou Märklin® a
komerčně dostupnými konzolovými spojkami.
Jak víte z jiných trakčních vozidel ESU, mnoho prototypových funkcí osvětlení lze přepínat.
Obvykle tedy manévrujete pouze s jedinou čelovkou na obou koncích.
Ve tmě podporuje podvozek a osvětlení kabiny personál H0 při práci.
Hluboko uvnitř kovového rámu výkonný motor se zvonovou kotvou spolupracuje se setrvačníkem a
díky dekodéru LokSound 5 zajišťuje plynulé jízdní vlastnosti a prototypovou tažnou sílu.
Sejmutím nebo nasazením stěrače a stisknutím spínače v podlaze lokomotivy
lze přepínat mezi dvou- a středovodičovým provozem.