Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » MODELOVÁ ŽELEZNICE N » N - LOKOMOTIVY » N - PARNÍ » FLEISCHMANN 706574 N - PARNÍ LOKOMOTIVA 065 001-0, DB DIGITÁL ZVUK
FLEISCHMANN 706574 N - PARNÍ LOKOMOTIVA 065 001-0, DB
DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2022/23
Parní lokomotiva 065 001 Deutsche Bundesbahn.
■ Nové číslo společnosti ■ S 16-BITOVÝM ZVUKEM pro dokonalý zvukový zážitek
■ S integrovaným dekodérem a přepínatelnými funkcemi zvuku
■ Se stříbrnými kotlovými kroužky
■ Jemná přední a zadní kola s otevřenými paprsky
■ Kovové šasi z tlakového odlitku
Třída 65 patřila do nového stavebního programu Deutsche Bundesbahn a byla poprvé dodána v roce 1951. Charakteristický vzhled dodává stroji vzhled, který je stejně výkonný jako elegantní. Vaše preferovaná oblast práce byla jako osobní cisternová lokomotiva pro příměstskou a městskou železniční dopravu v Porúří a také na Odenwaldbahn a Überwaldbahn. Některé stroje později dostaly push-pull ovládání. 18 lokomotiv dosahovalo maximální rychlosti 85 km/h o výkonu 1 089 kW. V roce 1972 najel na vlečku poslední stroj.