Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » MODELOVÁ ŽELEZNICE N » N - LOKOMOTIVY » N - PARNÍ » FLEISCHMANN 714573 N - PARNÍ LOKOMOTIVA 01 161, DRG DIGITÁL ZVUK
FLEISCHMANN 714573 N - PARNÍ LOKOMOTIVA 01 161, DRG DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2023
DIGITÁL ZVUK
Parní lokomotiva 01 161 německé společnosti Reichsbahn.
Nová konstrukce 2023!
■ S šedou střechou kabiny
■ Použití ve vysoce kvalitních expresních vlakových spojích
■ Deflektory kouře Wagner
■ Volný výhled mezi kotlem a podvozkem
■ Tender 2'2' T 32
■ Osvětlení kabiny a motoru lze ovládat digitálně
Dvouválcové motory řady 01 jsou považovány za první rychlíkové lokomotivy, které byly postaveny podle standardního konstrukčního programu. První šarže byly vybaveny vodicími koly o průměru 800 mm a byly schváleny pro rychlost 120 km/h. Od roku 01 102 byla použita přední kola 1000 mm a zesílené brzdy, což znamenalo zvýšení maximální povolené rychlosti na 130 km/h. Doba rozkvětu řady 01 začala s letním jízdním řádem 1934. Výkony dosažené v těchto letech byly výzvou pro stroje i personál. Po druhé světové válce se toho podařilo opět jen elektrickým lokomotivám a velkým dieselovým lokomotivám. V roce 1935 dodal Henschel do hannoverského depa lokomotivu 01 161, která obsluhovala z centra východozápadní hlavní trať z Hammu do Magdeburgu a severojižní hlavní trať do Hamburku a Kasselu.