Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » TT-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » MTB 141 046 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA " BOBINA ", ČD
MTB 141 046 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA " BOBINA ", ČD
*** NOVINKA 2024 ***
Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 -Bobina- s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD, v roce 2012 jsou v provozu poslední stroje jako záložní rezervy.
Epocha | V. |
Délka | 131 mm |
Hmotnost | 200 g |
Min. poloměr oblouku | 300 mm |
Osvětlení | bílá/červená, interiér |
Digital | Plux16 |
Zvuk | ne |
Počet hnaných náprav | 4 |
Počet bandáž. náprav | 0 |
Spřáhlo | šachta dle NEM (standartně krátké spřáhlo) |