S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » HO-LOKOMOTIVY » DIESELOVÉ » MTB 740 778 HO - DIESEL LOK." KOCOUR", ZVVZ


        

MTB 740 778 HO - DIESEL LOK." KOCOUR", ZVVZ

novinka

skladem

 

Skladem: 3 ks
Číslo produktu: MTB HO 740 778
VÝROBCE: MTB
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.6
ŽEL.SPRÁVA: ČD
DIGITÁLNÍ PŘÍPRAVA: PluX22
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 155mm
bez DPH : 3 718,18 Kč
s DPH (21 %):
4 499,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

MTB 740 778 HO - DIESEL LOK." KOCOUR", ZVVZ

NOVINKA 2022

Lokomotiva T 448.0778 byla dodána z výrobního závodu ČKD Praha n.p. dne 29. 12. 1983 do podniku ZVVZ s.p. Milevsko v oranžovém laku s hnědým véčkem. V ZVVZ se mimo jiné pro ČSD vyráběly třeba i vozy typu Raj. Tento slušivý kabát lokomotiva oblékla roku 1999 při hlavní opravě, kterou provedla PŽS (první železářská strojírna) Kladno. Lokomotiva je využívána hlavně v zimním období, kdy se naváží uhlí do místní teplárny umístěné v ZVVZ. Koncem roku 2016 byla snaha společnosti KDS s.r.o. Kladno tuto lokomotivu vyměnit za stroj T 212.1575. Ovšem toto vlečkař v ZVVZ odmítl, jelikož při klesání 37 promile má stroj co dělat i se třemi "Wapy". Puklíkem by se to naváželo po jednom vozu. Jinak na této vlečce ještě sloužila lokomotiva 730.613, která byla zaměněna za lokomotivu 740.588. Ale i ta byla nakonec prodána společnosti KDS s.r.o. Kladno a dnes slouží na základně TSS Hulín. Lokomotiva 740.778 má najetých neuvěřitelných 36 150 km od výroby, což je lehce zaběhlý stroj.

V dobách největšího rozmachu nebylo problém za denní směnu najezdit i 70 Km.

Diesel-elektrická lokomotiva řady 740. Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22.


Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha   jako  průmyslová posunovací lokomotiva  T448.  Později se pro ČSD  odvodila řada T466.2. Vyrobeno v počtu 600ks, exportováno do Polska.

Mnoho strojů bylo odprodáno i soukromým přepravcům.

K modelu jsou přibaleny doplňky (spřáhla, stěrače, hadice, háky)

Katalog.č. 740 778
Délka 155 mm
Hmotnost 392 g
Min. poloměr oblouku 360 mm
Osvětlení bílá/červená
Digital ne /konektor Plux22 /
Zvuk ne
Počet hnaných náprav 4
Počet bandáž. náprav 0
NWJhZD