Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » LITERATURA A KALENDÁŘE » NAKLADATELSTVÍ KROKODÝL - MOTOROVÉ LOKOMOTIVY ŘADY T 478.3
NAKLADATELSTVÍ KROKODÝL - MOTOROVÉ LOKOMOTIVY ŘADY T 478.3
Edice Československá železniční vozidla
496 stran, pevná obálka s laminem, formát B5
Motorové lokomotivy řady T 478.3
V edici Československá železniční vozidla dopravního vydavatelství Krokodýl vychází nová publikace z pera Martina Žabky, která se věnuje lokomotivám řady T 478.3, slangově nazývaným v českých zemích jako Brejlovec, na Slovensku pak jako Okuliarnik. Jen málokterá lokomotiva si u nás vysloužila takový obdiv, respekt a zájem jako právě tento designově nadčasový stroj. V letech 1968 až 1977 jich bylo vyrobeno přes čtyři stovky. Desítky let jezdí po téměř celém území bývalého Československu a v různých podobách. Po méně či více rozsáhlých modernizacích jich nejen Česku či na Slovensku, ale také v Itálii dodnes jezdí ještě asi třetina z původního počtu. Zmapovat celou a složitou historii této řady byl téměř nadlidský úkol, cílem autora této publikace však bylo, oproti předchozím knihám na stejné téma, poodhalit další nová fakta, o nichž se doposud nepsalo a doplnit je autentickými dokumenty a z naprosté většiny také prozatím nepublikovanými fotografiemi. Kniha o 496 stranách obsahuje asi 600 vyobrazení.