Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » ROCO 70060 HO - ELEKTRICKÁ LOK. BR 160, DB
ROCO 70060 HO - ELEKTRICKÁ LOK. BR 160, DB
NOVINKA 2021
Elektrická lokomotiva řady 160 Deutsche Bundesbahn.
■ První model ze série „Edition Freilassing“
■ Jemné příruby kol a samostatně vkládané leptané díly
■ V digitálním režimu s přepínatelnými manévrovacími světly a individuálně přepínatelnými světlomety nebo koncovými světly
Od roku 1927 uvedla Deutsche Reichsbahn do provozu 14 E 60 pro posunovací službu na hlavních bavorských nádražích. Měli výkon 1074 kW a nejvyšší rychlost 55 km / h. Tři hnané nápravy se slepou nápravou a pohonem s dvojitým motorem, jakož i diagonální tyče konstrukce Winterthur odpovídaly „napůl“ elektrické lokomotivě nákladního vlaku třídy E 91. Vzhledem k výraznému tvaru skříně lokomotivy dostaly přezdívku „železo“. V letech 1957/58 byla vozidla důkladně renovována a modernizována. Mimo jiné dostali posunovací platformy a další okna. I v době Era Deutsche Bundesbahn se stále používalo několik příkladů bývalé BR E 60 (z roku 1968: BR 160). Byly rozmístěny v železničních depech Freilassing, Garmisch, Rosenheim, Heidelberg a Treuchtlingen.