Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » ROCO 70063 HO - ELEKTRICKÁ LOK. E 52 03, DB DIGITÁL ZVUK
ROCO 70063 HO - ELEKTRICKÁ LOK. E 52 03, DB DIGITÁL ZVUK
DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2023/I Quartal
Elektrická lokomotiva E 52 03 Deutsche Bundesbahn.
■ Verze Era III v odstínu Bottle Green
■ Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými zásuvnými díly
■ Replika pohonu mazacího čerpadla
■ Prototypová koncepce pohonu
■ Funkční replika zvedáku
■ Kola s nejjemnějšími kovovými paprsky
■ Brzdové destičky přesně na úrovni podběhů kol
■ Uzamykatelné přístupové žebříky správné délky. Zajišťují provoz na různých poloměrech modelové železnice.
■ V digitálním provozu s individuálně zapínatelnými světlomety a zadními světly a osvětlením kabiny řidiče
DRG obstaralo těžkou elektrickou lokomotivu pro přepravu dlouhých osobních vlaků na elektrifikovaných bavorských hlavních tratích. Z četných návrhů padlo rozhodnutí ve prospěch lokomotivy 2'BB2', která měla mít stejné motory jako nákladní lokomotiva BR E 91, s níž se také počítalo. byl opuštěn pomaloběžný velký motor a padlo rozhodnutí pro čtyři menší elektromotory. Každá skupina motorů má dva motory. Předlohový hřídel pohání přes šikmé ojnice zvedákový hřídel, který je pomocí táhla spojen se dvěma hnacími nápravami. Lokomotiva, která je se 140 t jednou z nejtěžších elektrických lokomotiv, jaké kdy byly v Německu vyrobeny, měla výkon 2200 kW a maximální rychlost 90 km/h. V letech 1924/1925 dodali výrobci lokomotivy bavorské koncernové správě DRG, která je uvedla do provozu jako třídu EP 5 s čísly 21 501-535. V roce 1927 dostaly označení E 52 01-35. 29 jednotek, které zůstaly u Bundesbahn po válce byly označeny jako BR 152 od roku 1968. V únoru 1973 vysloužil DB silniční číslo 152 014, poslední zástupce této řady.
Číslo produktu: | RO70063 | ||
VÝROBCE: | ROCO | ||
MĚŘÍTKO: | HO | ||
EPOCHA: | Ep.3 | ||
ŽEL.SPRÁVA: | DB | ||
OSVĚTLENÍ: | ANO |
||
DÉLKA: | 198 mm | ||
DIGITÁL PŘÍPRAVA: |
DIGITÁL ZVUK |
||
MINIMÁLNÍ RADIUS: | 358 mm |