S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » HO-LOKOMOTIVY » DIESELOVÉ » ROCO 70258 HO - DIESELOVÁ LOK. BR 106, DR


        

ROCO 70258 HO - DIESELOVÁ LOK. BR 106, DR

novinka

skladem

 

Skladem: 2 ks
Číslo produktu: RO70258
VÝROBCE: ROCO
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.4
ŽEL.SPRÁVA: DR
DIGITÁLNÍ PŘÍPRAVA: NEM 658 PluX22
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 125 mm
DIGITÁL: NE
MINIMÁLNÍ RADIUS: 358 mm
bez DPH : 3 718,18 Kč
s DPH (21 %):
4 499,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

ROCO 70259 HO - DIESELOVÁ LOK. BR 106, DR DIGITÁL ZVUK

NOVINKA 2022

DOBA DODÁNÍ : 2022/23

Dieselová lokomotiva řady 106 Deutsche Reichsbahn.

■ Lokomotiva typu 2

■ Se střechou proti dešti nad bočními okny

■ Tmavě červený lak s krémovými pruhy

■ Protimrazové kryty mřížky ventilátoru lze namontovat v otevřeném i zavřeném stavu

■ Vřetena motoru z tlakově litého zinku, proto vyšší vlastní hmotnost a vysoká trakce

■ Model v jemně detailním designu s mnoha samostatně připojenými zásuvnými díly

■ V digitálním provozu s přepínatelnými předními nebo zadními světly,

posunovacími světly a osvětlením kabiny řidiče

■ S přiloženou sadou leptaných štítků

Barevné schéma řady V 60.10 se v průběhu let měnilo. Stroje uvedené do provozu od V 60 1097 byly natřeny červenou barvou Bordeaux a měly dva ozdobné pruhy krémové barvy. Krémovým nátěrem byla kromě střech verandy také vrchní část kabiny řidiče. V 70. letech byly dieselové lokomotivy řady V 60.10 s bočními tyčemi, stejně jako všechny posunovací stroje DR, opatřeny oranžovým nátěrem.

Číslo produktu: RO70258
VÝROBCE: ROCO
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.4
ŽEL.SPRÁVA: DR
DIGITÁLNÍ PŘÍPRAVA: PLUX22
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 125 mm
MINIMÁLNÍ RADIUS: 358 mm


YjJhZTVm