Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » ROCO 7540004 H0e - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 1099.001-8, ÖBB
ROCO 7540004 H0e - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 1099.001-8, ÖBB
NOVINKA 2025
Úzkorozchodná elektrická lokomotiva 1099.001 Rakouských spolkových drah.
■ Samostatně montované stěrače čelního skla
■ Varianta s erbem „St. Pölten“
■ S rozhraním Next18 a zvukovým dekodérem
■ V digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny
V letech 1911 až 1914 zakoupily bývalé Dolnorakouské státní dráhy 16 lokomotiv tohoto typu, speciálně navržených pro Mariazellskou dráhu. V letech 1959 až 1962 byly lokomotivy modernizovány při zachování původního podvozku a zejména byly vybaveny novými skříněmi lokomotiv. Lokomotivy dosahovaly maximální rychlosti 50 km/h a měly výkon 405 kW. Třináct lokomotiv bylo oficiálně pojmenováno po obcích na Mariazellské dráze a neslo jejich erby.