Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » TT-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » ROCO 7580003 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 372 008-3, ČSD
ROCO 7580003 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 372 008-3, ČSD
NOVINKA 2024
(2024, IV Quartal)
Nová forma!
■ Elektrická lokomotiva 372 008 Československých státních drah.
■ Autentická replika jako klasická verze Era IV
■ Model v jemně detailním provedení se samostatně připojenými zásuvnými díly
■ Kola s jemnými paprsky
■ V digitálním provozu s individuálně zapínatelnými světlomety nebo zadními světly
V 80. letech se ČSD a DR rozhodly pořídit dvousystémové lokomotivy s cílem zjednodušit stále rostoucí dopravní a provozní procesy v přeshraniční dopravě na trase Berlín-Drážďany-Praha. Výrobce lokomotiv v NDR LEW Hennigsdorf měl ale v té době plnou kapacitu, a tak zakázku dostala česká továrna na lokomotivy Škoda, která už měla s takovými stroji různé zkušenosti. Jako základ byly ideální řady CSD ES 499.1 a 499.2. Německý energetický systém 15 kV/16⅔ Hz však prorazil novou půdu. Dvojzákazka obsahovala 15 lokomotiv BR 372 pro ČSD a 20 lokomotiv BR 230 pro DR. Univerzální stroje byly používány v osobní i nákladní vlakové dopravě. S hodinovým výkonem 3 260 kW je dosahováno maximální rychlosti 120 km/h. V Německu se seriálu láskyplně říká „lis na knedlíky“, zatímco českému protějšku v sousední zemi říkají „Bastard“.
EPOCHA: | Ep.4 | ||
ŽEL.SPRÁVA: | ČSD | ||
OSVĚTLENÍ: | BÍLÁ/ČERVENÁ | ||
DÉLKA: | 140 mm | ||
DIGITÁL: | ANO, ZVUK | ||
MINIMÁLNÍ RADIUS: | 286 mm |