Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » TT-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » ROCO 7580013 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 230 003-6, DR
ROCO 7580013 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 230 003-6, DR
NOVINKA 2025
Elektrická lokomotiva 230 003 Deutsche Reichsbahn.
■ Verze jako sériová lokomotiva BR 230
■ Model v jemně detailním provedení se samostatně připojenými zásuvnými díly
■ Kola s jemnými paprsky
■ Umístění Rbd Dresden, Bw Dresden
■ V digitálním provozu s individuálně zapínatelnými světlomety nebo zadními světly
V 80. letech DR zakoupilo elektrické dvousystémové lokomotivy pro zjednodušení stále rostoucí dopravy a provozu v přeshraniční dopravě mezi NDR a Československem. Vzhledem k nedostatku zkušeností v oblasti dvousystémové techniky (NDR: střídavé napětí 15 kV/16⅔ Hz, ČSSR: stejnosměrné napětí 3 kV) a plnému vytížení výrobce elektrických lokomotiv LEW v Hennigsdorfu byly stroje založeny na ČSD řady ES 499.1 a 499.2. Stroj na střídavou soustavu 15 kV/16⅔ Hz však lokomotivka Škoda ještě nestavěla, takže díly na střídavý proud byly dodávány z NDR. Kvůli potřebám ČSD obdržela Škoda dvojitou objednávku s 15 lokomotivami BR 372 a 20 lokomotivami BR 230.
EPOCHA: | Ep.4 | ||
ŽEL.SPRÁVA: | DR | ||
OSVĚTLENÍ: | BÍLÁ/ČERVENÁ | ||
DÉLKA: | 140 mm | ||
MINIMÁLNÍ RADIUS: | 286 mm |