Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » TRIX 25090 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA řady Rh.1189 "KROKODÝL", ÖBB DIGITÁL ZVUK
TRIX 25090 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA řady Rh.1189 "KROKODÝL", ÖBB DIGITÁL ZVUK
DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2024
Provozní stav v polovině/konci 70. let.
Elektrická lokomotiva řady 1189 Již ve 20. letech se Rakouské spolkové dráhy (BBÖ).
Sedm horských rychlíkových lokomotiv řady 1100 (pro ÖBB: řada 1089),
vyvinutých podle švýcarského vzoru, bylo dodáno BBÖ v letech 1923/24 speciálně pro rampy v horách.
Stroje o délce 20 350 mm se skládaly ze dvou těsně spřažených hnacích rámů, na kterých byl kloubově připojen krátký strojní most s transformátorem,
spínací ústrojí saní a dvě kabiny strojvedoucího. Díky jejich dlouhým, nízkým a úzkým předním kapotám na rámech pohonu se název „krokodýl“ rychle vžil,
ačkoli tyto stroje vypadaly nejvíce „krokodýlům“ ze všech „krokodýlů“. Protože se velmi dobře osvědčily, bylo v letech 1926/27 dodáno devět replik jako
1100.101-109 (ÖBB: 1189.01-09), které dosahovaly vyšších rychlostí díky změněnému převodovému poměru a byly vybaveny výkonnějšími motory.
Prototyp: Elektrická lokomotiva Rakouských spolkových drah (ÖBB) řady 1189 „Rakouský krokodýl“.
Základní barevné schéma krvavě oranžové. Číslo firmy 1189.02. Provozní stav v polovině/konci 70. let.
ZVUKOVĚ FUNKCE:
Přední , Spodní světlo ZVUK elektrické lokomotivy, Píšťalka lokomotivy ,Přímé ovládání ,Osvětlení strojovny, Skřípání brzd ,Osvětlení kabiny ,Světlomet na straně lokomotivy 2 vypnutý ,Posunovací ulička + manévrovací světlo posunovací ,píšťalka, Světlomet na straně lokomotivy 1 vypnutý, Osvětlení kabiny ,větrák, Vypusťte stlačený vzduch ,Panto hluk ,Sanden, Kolejnicový spoj ,Vzduchový kompresor, Otevřete dveře kabiny ,Hluk kopule, Provozní hluk ,Vlakové rádio ,Hlavní vypínač