Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » ELEKTRICKÉ » TRIX 25093 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA řady 1189 "KROKODÝL", ÖBB DIGITÁL ZVUK
TRIX 25093 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA řady 1189 "KROKODÝL", ÖBB
DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2022
Elektrická lokomotiva řady 1189 "Rakouský krokodýl" (ÖBB). Verze v základním nátěru jedlově zelené. Číslo 1189.22.
Prototyp: Elektrická lokomotiva třídy 1189 "Rakouský krokodýl", verze v černém základním nátěru. Číslo 1189.22.
Lokomotiva vypadá jako na začátku až do poloviny sedmdesátých let.
Zcela nová konstrukce ve vysoce detailním kovovém provedení. Digitální dekodér s rozsáhlými ovládacími a zvukovými funkcemi. Osvětlení kabiny řidiče a strojovny lze ovládat digitálně.
S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými a světelnými funkcemi. Řízený vysoce účinný pohon se setrvačníkem. 2 hnací kola každé ve dvou hnacích rámech poháněných kardany. trakční pneumatiky. Zakřivený kloubový podvozek. Trojité světlomety a červené obrysové světlo se mění podle směru jízdy, budou fungovat v konvenčním provozu a lze je ovládat digitálně. Osvětlení lze přepnout na bílé koncové světlo. Světlomety na lokomotivním konci 2 a 1 lze samostatně digitálně vypnout. Pokud jsou světlomety vypnuté na obou stranách lokomotivy, pak posunovací světla fungují na obou stranách (1x bílá na každé straně lokomotivy). Osvětlení kabiny řidiče a strojovny lze ovládat samostatně a digitálně. Osvětlení bezúdržbovými teplými bílými a červenými světelnými diodami (LED).
Vysoce detailní kovová verze s mnoha samostatně aplikovanými detaily, jako jsou chladicí trubky pro transformátorový olej. Replika kabiny řidiče a strojovny. Detailní vybavení střechy. Minimální poloměr, na kterém lze najet, je 360 mm. Brzdové hadice a imitace šroubové spojky jsou součástí dodávky. Délka přes nárazníky cca 23,4 cm.