S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Co jsou cookies? Cookies jsou krátké textové informace, které jsou uloženy ve Vašem prohlížeči. Tyto informace běžně používají všechny webové stránky a jejich procházením dochází k ukládání cookies. Pomocí partnerských skriptů, které mohou stránky používat (například Google analytics
Jak lze nastavit práci webu s cookies? Přestože doporučujeme povolit používání všech typů cookies, práci webu s nimi můžete nastavit dle vlastních preferencí pomocí checkboxů zobrazených níže. Po odsouhlasení nastavení práce s cookies můžete změnit své rozhodnutí smazáním či editací cookies přímo v nastavení Vašeho prohlížeče. Podrobnější informace k promazání cookies najdete v nápovědě Vašeho prohlížeče.
Nutné (13)
Preferenční (1)
Statistické (15)
Marketingové (14)
Neklasifikované (7)
Tyto informace jsou nezbytné ke správnému chodu webové stránky jako například vkládání zboží do košíku, uložení vyplněných údajů nebo přihlášení do zákaznické sekce. Tyto cookies umožní přizpůsobit chování nebo vzhled stránky dle Vašich potřeb, například volba jazyka. Díky těmto cookies mohou majitelé i developeři webu více porozumět chování uživatelů a vyvijet stránku tak, aby byla co nejvíce prozákaznická. Tedy abyste co nejrychleji našli hledané zboží nebo co nejsnáze dokončili jeho nákup. Tyto informace umožní personalizovat zobrazení nabídek přímo pro Vás díky historické zkušenosti procházení dřívějších stránek a nabídek. Tyto cookies prozatím nebyly roztříděny do vlastní kategorie.
Jméno
Účel
Vypršení
show_cookie_message
Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty
1 rok
__zlcmid
Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu.
1 rok
__cfruid
Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek.
relace
_auth
Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka.
MTB ČSD 751 183/J TT - DIESEL. LOK. "BARDOTKA", ČSD DIGITÁL ZVUK (verze bez tlumiče) (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA ČSD 751 183 Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá. Lokomotiva je
MTB E499 0015 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 0015 " BOBINA ", ČSD DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2023 DIGITÁL ZVUK (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.0015 Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první traťová el. lokomotiva s využitím licenčních prvků švýcarských firem. V letech 1953-58 bylo
FLEISCHMANN 6660010 N - NÁKLADNÍ VŮZ S POSUVNOU STŘECHOU, ČD NOVINKA 2024/ II.Quartal Vůz s posuvnou stěnou, typ Hbbillns, Českých státních drah. ■ Jemně detailní přední a boční stěny ■ Rukojeti a ovládací tyče jsou připevněny samostatně ■ Prototypové šasi Dvounápravové vozy s posuvnou stěnou typu Hbbi(ll)ns(s) jsou v současnosti standardními vozy prakticky všech evropských železničních správ.
FLEISCHMANN 7560024 N - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 1216 903-5, ČD NOVINKA 2024/IV Quartal Elektrická lokomotiva 1216 903 Českých státních drah. ■ Lakování v „Najbrt designu“ ■ Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými díly ■ Propracovaný design střechy se čtyřmi pantografy ■ Použití v mezinárodní osobní a nákladní dopravě ■ V digitálním provozu s přepínatelnými dálkovými světly
FLEISCHMANN 7570024 N - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA 1216 903-5, ČD DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024/IV Quartal Elektrická lokomotiva 1216 903 Českých státních drah. ■ Lakování v „Najbrt designu“ ■ Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými díly ■ Propracovaný design střechy se čtyřmi pantografy ■ Použití v mezinárodní osobní a nákladní dopravě ■ V digitálním provozu s přepínatelnými dálkovými
FLEISCHMANN 6260030 N - SET RYCHLÍKOVÝCH VOZŮ "EUROFIMA", ČD NOVINKA 2024/III.Quartal Set se třemi osobními vozy Eurofima Českých státních drah. Soupravu tvoří rychlovlakový vůz Eurofima 1./2. třídy, typ ABmz 346, rychlíkový vůz Eurofima 2. třídy, typ Bmz 226 a rychlíkový vůz Eurofima 2. třídy, typ Bmz 229, s dětským kinem. ■ Okenní rámy prototypově v různých barvách ■ Vůz s nálepkou dětské
ROCO 70926 HO - DIESELOVÁ LOK. "BARDOTKA" 751 176-9, ČD CARGO NOVINKA 2023 Dieselová lokomotiva CD Cargo 751 176. ■ Verze v šedo/červeném lakování s logem ČD Cargo ■ Funkce osvětlení založené na modelech ČD ■ S přiloženou leptanou sadou cedulek, druhé číslo firmy 751 220-5 také přiloženo Řady T 478.1 a T 478.2 jsou dieselelektrické univerzální lokomotivy. Za svou přezdívku „Bardotka“,
ROCO 70924 HO - DIESELOVÁ LOK. "BARDOTKA" 751 229-6, ČD NOVINKA 2022 Dieselová lokomotiva 751 229 Českých státních drah. ■ Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými zásuvnými díly ■ Verze 3. řady s lemovanými bočními stěnami až po okraj střechy ■ Funkce osvětlení založené na modelech ČD Předlohou pro nátěr této lokomotivy byl veletržní nátěr prototypu lokomotivy T 478.1002 tak, jak
MTB E499 071 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 071 " BOBINA ", ČSD NOVINKA 2024 ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.0071 Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první traťová el. lokomotiva s využitím licenčních prvků švýcarských firem. V letech 1953-58 bylo vyrobeno 100ks pro ČSD. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobni dopravu.
MTB E499 071 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 071 " BOBINA ", ČSD ZVUK JACEK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 DIGITÁL ZVUK (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA "BOBINA",ČSD ČSD E499.0071 Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první traťová el. lokomotiva s využitím licenčních prvků švýcarských firem. V letech
MTB E499 1047 HO - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA E499 1047 " BOBINA ", ČSD NOVINKA 2024 ČSD E499.1047 Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro
MTB ČD 810 423 HO - MOTOROVÝ VŮZ 810 423, ČD ČD 810 423 NOVINKA 2024 Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou
MTB 141 046 TT - ELEKTRICKÁ LOKOMOTIVA " BOBINA ", ČD *** NOVINKA 2024 *** Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 -Bobina- s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3.
MTB 753 390 HO - DIESEL. LOK. "BREJLOVEC", ČD NOVINKA 2024 MTB ČD 753 390 Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. K
MTB Bt 374 HO - OSOBNÍ VŮZ Bt 374, ČD NOVINKA 2024 ČD Bt 374 Model osobního vozu dřivejší řady Bt (dříve Bai) , v nátěru ČSD cca 1995-2015. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je
MTB ČSD T478 1002 HO - DIESELOVÁ LOK. "BERTA" OVĚŘOVACÍ SERIE, ČSD ZVUK JACEK NOVINKA 2024 "BARDOTKA" ČSD T478 1002 DIGITÁL ZVUK JACEK MODEL "DEKODÉR MS" (verze bez tlumiče) (ovládání samostatně čelního reflektoru) "JACEK MODEL" + REPRO ZIMO KOSTKA NOVINKA 2024 ČSD T478.1002 Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle
MTB ČSD T478 1001 HO - DIESELOVÁ LOK. "BERTA" OVĚŘOVACÍ SERIE, ČSD NOVINKA 2024 "BARDOTKA" ČSD T478 1001 NOVINKA 2024 ČSD T478.1001 Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním mohutným setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením
MTB ČSD T478 1002 HO - DIESELOVÁ LOK. "BERTA" OVĚŘOVACÍ SERIE, ČSD NOVINKA 2024 "BARDOTKA" ČSD T478 1002 NOVINKA 2024 ČSD T478.1002 Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště
A.C.M.E. 60671 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "BANÁN" E499.2, ČSD NOVINKA 2024 Lokomotiva řady 150 (po rekonstrukci 150.2) je elektrická lokomotiva vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1978 (tovární typ 65E) pro Československé státní dráhy (ČSD). Vznikla vypuštěním střídavé části z lokomotivy 350. Při rozdělení ČSD připadly všechny existující stroje Českým drahám. Lokomotiva o výkonu 4 000 kW a vybavená
A.C.M.E. 69671 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "BANÁN" E499.2, ČSD DIGITÁL ZVUK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 Lokomotiva řady 150 (po rekonstrukci 150.2) je elektrická lokomotiva vyrobená firmou Škoda Plzeň v roce 1978 (tovární typ 65E) pro Československé státní dráhy (ČSD). Vznikla vypuštěním střídavé části z lokomotivy 350. Při rozdělení ČSD připadly všechny existující stroje Českým drahám. Lokomotiva o
A.C.M.E. 60334 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "GORILA" 350 014-7, ČD DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 Lokomotiva řady 350 je dvousystémová elektrická lokomotiva, přezdívaná Gorila nebo Krysa. Patří k nejrychlejším a nejvýkonnějším lokomotivám vyrobeným v Československu. Vyráběl ji podnik Škoda Plzeň pod typovým označením 55E. ČÍSLO PRODUKTU: ACME60334 VÝROBCE: A.C.M.E. MĚŘÍTKO: HO EPOCHA: Ep.5 ŽEL.SPRÁVA: ČD
A.C.M.E. 69334 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "GORILA" 350 014-7, ČD DIGITÁL ZVUK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 Lokomotiva řady 350 je dvousystémová elektrická lokomotiva, přezdívaná Gorila nebo Krysa. Patří k nejrychlejším a nejvýkonnějším lokomotivám vyrobeným v Československu. Vyráběl ji podnik Škoda Plzeň pod typovým označením 55E. ČÍSLO PRODUKTU: ACME69334 VÝROBCE: A.C.M.E. MĚŘÍTKO: HO EPOCHA: Ep.5
A.C.M.E. 60611 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "ESO" 363 108-2, ČSD DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 Lokomotiva řady 363 (řada ES 499.1) je nejrozšířenější československá dvousystémová elektrická lokomotiva, po rozdělení federace používaná v obou jejích nástupnických zemích. V obou zemích je pro ni používána "eso". Rychlé tempo elektrifikace železničních tratí v ČSSR v sedmdesátých letech přineslo potřebu míst se
A.C.M.E. 69611 HO - ELEKTRICKÁ LOK. "ESO" 363 108-2, ČSD DIGITÁL ZVUK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 Lokomotiva řady 363 (řada ES 499.1) je nejrozšířenější československá dvousystémová elektrická lokomotiva, po rozdělení federace používaná v obou jejích nástupnických zemích. V obou zemích je pro ni používána "eso". Rychlé tempo elektrifikace železničních tratí v ČSSR v sedmdesátých letech přineslo
A.C.M.E. 60692 HO - ELEKTRICKÁ LOK. TRAXX 388 015 - ČD/METRANS NOVINKA 2024 TRAXX AC3 (Last Mile) Na úspěšný typ TRAXX AC2 navázalo v roce 2011 představení nové verze TRAXX AC3 Last Mile s inovovaným designem. Tyto dvoufrekvenční lokomotivy (15 kV 16,7 Hz a 25 kV 50 Hz AC) si zachovaly základní parametry TRAXXů druhé generace (jmenovitý výkon 5600 kW, tažná síla 300 kN) a nabízejí maximální
A.C.M.E. 69692 HO - ELEKTRICKÁ LOK. TRAXX 388 015 - ČD/METRANS DIGITÁL ZVUK DIGITÁL ZVUK NOVINKA 2024 TRAXX AC3 (Last Mile) Na úspěšný typ TRAXX AC2 navázalo v roce 2011 představení nové verze TRAXX AC3 Last Mile s inovovaným designem. Tyto dvoufrekvenční lokomotivy (15 kV 16,7 Hz a 25 kV 50 Hz AC) si zachovaly základní parametry TRAXXů druhé generace (jmenovitý výkon 5600 kW, tažná síla 300 kN) a